§1

Organizatorzy: Parafialny Klub Sportowy „św. Józef” w Kalwarii Zebrzydowskiej oraz 3 Szczep Harcerski „Cedron”

§2

Termin: 15 maja 2018 r. (wtorek)
Uczestnicy: W Zlocie mogą wziąć udział turyści piesi oraz kolarze w drużynach 5-10 osobowych. Kierownikiem drużyny musi być pełnoletni, doświadczony turysta. Uczestnicy biorą udział na własną odpowiedzialność.

Przewidziane są kategorie:

I – szkoły podstawowe kl. IV-VI,

II - kl. VII SP i klasy gimnazjalne,

III – szkoły ponadgimnazjalne

§3

Przebieg Zlotu:

Uczestnicy zgłaszają się na starcie wybranej trasy rajdu. Godzinę wyjścia i numer trasy należy podać przy zgłoszeniu.
Zaleca się wybranie innej trasy niż w ubiegłym roku – o ile drużyna brała udział w XX Dniach Papieskich.
Na starcie uczestnicy otrzymają zadania do wykonania na trasie rajdu.
Należy tak przewidzieć czas przejścia, by dotrzeć do bazyliki OO. Bernardynów o godz. 1300 (przy jadłodajni na tyłach klasztoru).
Na mecie zapraszamy drużyny na posiłek oraz na modlitwę przed Cudownym Obrazem Matki Bożej Kalwaryjskiej.
W godz. 1400 – 1500 w auli Seminarium Duchownego w Kalwarii odbędzie się konkurs piosenki autorskiej (słowa powinny być własne) związanej
z hasłem tegorocznych Dni Papieskich - wykonanej przez całą drużynę.Ogłoszenie wyników
i zakończenie zlotu oraz wręczenie nagród około godz.1530.

§4

Zadania dla drużyn

Każda drużyna przywozi ze sobą kartę do kroniki. Format: A4 w układzie pionowym. Na karcie powinny się znaleźć następujące informacje:

a. nazwa drużyny, skład (może być ze zdjęciem), nazwa szkoły – na jednej stronie.

b. na drugiej stronie – informacje dotyczące Jana Pawła II jako orędownika wolności.

§5

Najlepsze drużyny zostaną wyróżnione. Przy ocenie organizatorzy wezmą pod uwagę:

kartę do kroniki (0 -5 pkt.),wygląd drużyny (jednolity) i wyposażenie turystyczne (0 – 5 pkt.),wykonanie zadań na trasie (0 – 10 pkt.),

· wyniki konkursu piosenki (0- 10 pkt.)

§6

Zgłoszenia:

Zgłoszenia drużyn należy dokonać za pomocą formularza zgłoszeniowego, który znajduje się na stronie: http://www.pksswjozef.pl w zakładce Regulaminy.

Zgłoszenia należy przesyłać za pośrednictwem elektronicznego formularza dostępnego na stronie w zakładce ZGŁOSZENIA do 10.05.2018

§7

Postanowienia końcowe:

Uczestnicy ubezpieczają się we własnym zakresie.Opiekunowie grup ponoszą odpowiedzialność za ewentualnie wyrządzone szkody.
Wszelkie uwagi i odwołania prosimy kierować do Kierownika Zlotu, którego decyzje, również nieobjęte niniejszym regulaminem,
są ostateczne.Prosimy o kulturalne zachowanie, godne pamięci Jana Pawła II

KONTAKT:

Iwona Niedźwiedź: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

TRASY RAJDU dla drużyn ze szkół podstawowych i gimnazjalnych:

1. Z Barwałdu Górnego – od kościoła.

2. Ze Stronia – od stacji PKP.

3. Z Lanckorony – z Rynku, start przy Izbie Regionalnej.

4. Z Zebrzydowic – od kościoła, szlakiem zielonym.

5. Ze Stanisławia Dolnego – od remizy strażackiej, szlakiem żółtym.

TRASY RAJDU dla drużyn ze szkół ponadgimnazjalnych oraz gimnazjalnych zaawansowanych:

6. Ze Stryszowa – od stacji PKP.

7. Ze Skawinek – od kościoła, szlakiem żółtym, potem zielonym, przez Strońską Górę.

Z Łękawicy – od kościoła, szlakiem czarnym, potem zielonym przez Żar.